.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراف مدیرکل ورزش مازندران پس از 4 سال :
مازندران از وجود یک تیم خوب در لیگ برتر محروم است!
شمال نیوز :در حالی که نزدیک به 4 سال از فعالیت حبیب حسین زادگان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی به جای اعلام اخبار خوش از حضور پررنگ فوتبال استان در لیگ برتر از فقدان آن خبر می دهد .....
مازندران از وجود یک تیم خوب در لیگ برتر محروم است!

شمال  نیوز :در حالی که نزدیک به 4 سال از فعالیت حبیب حسین زادگان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی به جای اعلام اخبار خوش از حضور پررنگ فوتبال استان در لیگ برتر از فقدان آن خبر می دهد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی این سازمان ، آیین تجلیل از پیشکسوتان دهه 40 فوتبال استان که هر یک دارنده‌ دو عنوان قهرمانی در فوتبال کشور هستند، در هفته بزرگداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

ورود پیشکسوتان سپیدموی به محل برگزاری این آیین همراه با بهت و حیرت بود. همبازی‌هایی از سال‌های دور، سال‌ها دور از مستطیل سبز هیجان و امید، حالا همدیگر را زیر یک سقف می‌دیدند با کوله‌باری از افتخار و ستایش و بزرگی.

 افتخارآفرینان فوتبال مازندران در این دیدار دوباره، چهره به چهره به یاد دوران ورزشی خود خاطره یادآوری کردند و سری از رضایت تکان دادند و به حبیب حسین‌زادگان، بانی این اتفاق دلنشین و خوشایند، درود فرستادند و از او برای سربلندی ورزش مازندران در سال‌های اخیر سپاس‌گزاری کردند.

حسین زادگان نیز با گرامی داشتن مقدم والامقامان فوتبال کشور، وجود آنان را نعمت ناتمام و ابدی ورزش استان و کشور دانست و گفت: پیشکسوتان ورزش با دنیایی از تجربه و آگاهی، بهترین مشاوران برای ورزشکاران فعلی ما هستند و توسعه و شکوفایی ورزش مازندران در گرو استفاده از نظرات و تجربیات آنان است.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط مدیران ادارات ورزش شهرستان با پیشکسوتان، گفت: مشاوره گرفتن از این قشر با تجربه و حمایت از آنان باید در راس برنامه‌های مدیران باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن اذعان به ظرفیت عظیم ورزش و توانمندی بالای ورزشکاران مازندران در کشور، افزود: مازندران در بیشتر رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال، سرشار از بازیکنان مستعد و مطرح است، هرچند بنا به دلایلی این استان مستعد از وجود یک تیم خوب در لیگ برتر محروم است.

حسین‌زادگان پیشکسوتان ورزش را الگوی مناسب برای ورزشکاران نوجوان و جوان دانست و گفت: پیشکسوتان میراث‌دار اخلاق و منش پهلوانی‌اند، باید این اسوه‌های اخلاق و منش والا را به نسل جوان معرفی کرد.

حسین‌زادگان نامگذاری سال 96 به سال توسعه اخلاق در ورزش و هفته‌ای به نام فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای را بسط و گسترش انتقال مرام پهلوانی از نسل گذشته به نسل جدید برشمرد.

صحبت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با پیشکسوتان حاضر به لهجه شیرین مازندرانی در این آیین با استقبال و تشویق همراه بود، استقبال و تشویق کسانی که دل در گرو این خطه‌ سرسبز و آباد دارند و هوای آزادگی و افتخار آن را همیشه در سر می‌پرورانند.

حضور پیشکسوتان دهه 40 فوتبال مازندران در عکسی دسته‌جمعی در قابی صمیمی به یادگار نشست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تقي 24 تير 1396
رييس هيات فوتبال بازنشسته هستش........حاج حبيب يعني فوتبال بازنشسته بيشتر از اين توقع نداريم حاجي جون اين چند صباح هم ميگذرد
ماهان 23 تير 1396
جناب مدیرکل درخواب سنگینی بسر می برد !!!اسپانسر یابی جزءوظایف هیات استان ودرنهایت وظیفه مدیرکل است که بابرگزاری مراسم تجلیل این ضعفها راپوشش دهد.اگر پیشکسوتان مشاور قهرمانان هستند پس مشاوران آقای مدیرکل چه کسانی هستند؟!!!!آیاایشان مشاوره پذیرند؟
نا شناس 23 تير 1396
بسپارید ورزش فوتبال استان را به دکتر سعید نجاریان اون موقع یعنی تیم خوب لیگ برتر هم داریم،جوانان ساری .مهدی برهانی.۶۰۰
قائم شهری 24 تير 1396
حاج حبیب عزیز سلام ؛ به داد ورزش قائم شهر برس لطفا - چرا با دست در دست گذاشتن با ادیانی یک مدیر غیر بومی آوردی که هیچ ارتباطی با ورزشکاران ندارد . هر وقت رفتیم اداره هم نیست و حتی مسئول هیئت ها باید مشکلاتشان را با کارمندهای مختلف که بنده خداها اختیاری هم ندارند درمیان بگذارند .رئیس اداره تربیت بدنی هم در شان خودش نمی بیند تا با ورزشکاران و مسئولین هیئت ها مستقیم صحبت کند . فوتبال قائم شهر در زمان مدیریت جدید سیر نزولی را طی می کند . 30 سال در روی سکو نساجی نساجی می کنم و همه رئسان تربیت بدنی حرف های ما را می شنیدند اما الان حتی یکبار این اقا را ندیدم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.